5 tipů jak na prevenci

Dopřejte si kvalitní spánek

Dbejte na kvalitní a dostatečný spánek. Zkuste v noci spát 7 až 8 hodin. Spánek pomáhá našemu tělu se regenerovat.

Zvyšte přísun vitamínů

Jezte dostatek ovoce a zeleniny, jsou bohaté na vitamíny, které jsou prospěšné pro imunitní systém.

Nezapomeňte na fyzickou aktivitu

Zkuste třeba pravidelné procházky na čerstvém vzduchu. Při fyzické aktivitě vylučujeme toxiny a stimulujeme přirozenou ochranu těla.

Zbavte se stresu

Vyzkoušejte jógu, čtení, zahradničení nebo si jen popovídejte s přáteli. Hlavní je relaxovat. Stres a únava oslabují imunitní systém.

Otužování a saunování

Otužování a saunování jsou aktivity, které posilují váš imunitní systém. Začněte třeba jen několikasekundovým opláchnutím o něco studenější vodou na konci každé sprchy.

Kde koupit Oscillococcinum®?

Oscillococcinum® zakoupíte v kamenných lékárnách nebo online u své oblíbené lékárny
Zena je doma s teplomerem a dekou
Viry, které způsobují chřipkové stavy, se snadno přenášejí z člověka na člověka. Tisíce infekčních částic dokážou kontaminovat vzduch a nakazit ostatní. V případě, že onemocníte, buďte ohleduplní, zůstaňte ideálně doma a dodržujte základní pravidla, abyste zamezili šíření nákazy:

Vše, co potřebujete vědět o Oscillococcinu